COVID-19

COVID-19 UPDATES

VERPLICHTE CORONA MAATREGELEN

een antwoord op al jouw vragen omtrent de sluiting, compensatieregeling en heropening van onze club.

Vanwege het stijgende aantal COVID-19 besmettingen in België besliste de overheid om vanaf 28 oktober 2020 alle fitnesscentra opnieuw te sluiten. De duur van de periode dat we gesloten zijn is voor ons erg onzeker terwijl de vaste kosten gewoon blijven doorlopen. Wij hopen dan ook op de steun van onze leden tijdens deze moeilijke periode maar begrijpen dat dit geen evidentie is.

Indien je wenst kan je je lidmaatschap volledig, of gedeeltelijk bevriezen gedurende de gehele duur van verplichte sluiting. Op donderdag 29 oktober 2020 hebben we jou hiervan persoonlijk bericht per e-mail. Mocht je nog bijkomende vragen hebben kan je ons altijd bereiken via info@unique-performance.be

Vanaf zaterdag 1 mei 2021 mogen wij (waarschijnlijk) de deuren weer openen. Dat heeft het overlegcomité onlangs gezegd in een persconferentie, al is deze beslissing natuurlijk nog onder voorbehoud.

Ja, op donderdag 29 oktober 2020 hebben we jou persoonlijk bericht per e-mail met de verschillende compensatie opties.

Dit kan eenvoudig online via de e-mail die we jou hebben gestuurd. Heb je deze niet gekregen of vind je het niet meer terug? Neem dan even contact op via info@unique-performance.be en we helpen je verder.

  • Je hebt je lidmaatschap in één keer betaald: De einddatum van je contract wordt verlengd met de gehele periode van verplichte sluiting.

  • Je betaalt maandelijks en bent al langer dan 12 maanden lid of je hebt de flex formule: Het mandaat wordt per direct gepauzeerd voor de gehele periode van verplichte sluiting. Er vinden dus geen betalingen meer plaats.

  • Je betaalt maandelijks en bent minder dan 12 maanden lid: We vragen je eerst je contractuele periode van 12 maanden te doorlopen. Vervolgens zullen er geen betalingen meer plaatsvinden gelijk aan de gehele periode van verplichte sluiting alvorens jouw contract wordt verlengd.
%d bloggers like this: